Συχνές Ερωτήσεις

Πώς να ψωνίσω;

Για να δείτε αναλυτικά την διαδικασία αγοράς, πιέστε εδώ

Το προϊόν που θα παραλάβω θα είναι ίδιο με αυτό που βλέπω στην φωτογραφία;

Ναι! Στο issue.gr καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρουσιάζουμε τα χαρακτηριστικά των προϊόντων (χρώμα, υφή,...) όσο γίνεται πιο πιστά.

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής: Αντικαταβολή και Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα.

Στην περίπτωση της αντικαταβολής ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 3,5 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).

Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, καλώντας στο 210 6039500, Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 18:00.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η ISSUE σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της. Αυτό σημαίνει πως ο μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι γύρω στις 2-3 ώρες, δηλαδή πριν προλάβει να επεξεργαστεί. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε καλέστε μας στο 210 6039500,  Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 - 18:00.
Ενημερώνουμε τους πελάτες μας πως σε περίπτωση που δεν παραληφθεί κάποια παραγγελία η οποία έχει σταλεί, οι επόμενες θα πρέπει να γίνουν αποκλειστικά με την χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή με τραπεζική κατάθεση. 

Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου; / Τί κάνω σε περίπτωση που παραλάβω κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας καλώντας στο 210 6039500, Δευτέρα - Παρασκευή από 09:00 - 18:00.

Τι πρέπει να κάνω αν μου έρθει κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το issue.gr πουλάει μόνο προϊόντα σε άριστη κατάσταση, και γι' αυτό αν κάποια φορά παραλάβεις κάποιο προϊόν που δεν είναι σε άριστη κατάσταση μπορείς να επικοινωνήσεις με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών καλώντας στο 210 6039500, Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 18:00.

Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;

Η ιστοσελίδα www.issue.gr χρησιμοποιεί πρωτόκολο SSL, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνσή σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του internet. Το πιστοποιητικό SSL της ISSUE έχει εκδοθεί από την Geotrust. Το πρωτόκολο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers).

Ποιά είναι η διαδικασία αντικατάστασης ενός προϊόντος;

Μπορείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε το προϊόν σας σε ένα από τα καταστήματά μας κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας!

 
  • Αλλαγές και επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.
  • Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται μόνο με την Γενική Ταχυδρομική.
  • Εντός Ελλάδας, η επιστροφή των προϊόντων είναι δωρεάν
  • Αλλαγές πραγματοποιούνται σε προϊόντα με το καρτελάκι τους, στην αρχική τους συσκευασία και κατόπιν τηλεφωνικής συννενόησης.
  • Αλλαγές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημέρα που αναγράφει η απόδειξη. Μέσα σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να έχουμε παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν.
  • Η αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά από αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής Πώλησης.
Μόλις παραλάβουμε το δέμα που μας επιστρέφετε θα σας στείλουμε με email, viber ή sms κωδικό κουπονιού, ίσης αξίας με τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Θα το τοποθετήσετε στο τελευταίο βήμα καταχώρησης της νέας παραγγελίας και θα πατήσετε «Έλεγχος».

*Αλλαγές από Κύπρο δεν πραγματοποιούνται.
**Αλλαγές προϊόντων γίνονται μόνο με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική

Ποιά είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος;

 
  • Το κόστος της επιστροφής είναι 6€.
  • Επιστροφές προϊόντων γίνονται μόνο με την Γενική Ταχυδρομική.
  • Η επιστροφή του δέματος γίνεται με χρέωση παραλήπτη, δηλαδή δική μας, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφει η απόδειξη. Μέσα σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να έχουμε παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν.
  • Στις παραγγελίες που η πληρωμή έχει γίνει μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας η επιστροφή χρημάτων γίνεται στον αντίστοιχο λογαριασμό. 
  • Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην καθαρή αξία των προιόντων. Οποιαδήποτε άλλη χρέωση από υπηρεσίες της courier δεν επιστρέφεται.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας θα πραγματοποιείται μέσα σε 14 μέρες. ​
  • Χρειαζόμαστε συμπληρωμένη την αίτηση υπαναχώρησης που βρίσκετε ΕΔΩ

Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα. Το issue.gr ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλότητας αυτών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά το issue.gr δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

Ποιό είναι το κόστος της αποστολής μου; 

 

ΕΛΛΑΔΑ:

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ με BOX NOW και Γενική Ταχυδρομική άνω των 10€ έως 04/02!

ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά με την BOX NOW άνω των 15€!
ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά με την Γενική Ταχυδρομική άνω των 35€!

Οι αποστολές μας γίνονται με την Γενική Ταχυδρομική, την ACS και την BOX NOW.

ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ

  • Παράδοση σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής
  • Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 35€
  • Σε παραγγελίες μικρότερες των 35€ το κόστος μεταφορικών ανέρχεται στα 1.99€
  • Οι εργάσιμες ημέρες υπολογίζονται από την ημέρα αποστολής του δέματος.
  • Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδας ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι πάνω από 3 εργάσιμες ημέρες.
  • Το κόστος της αντικαταβολής είναι επιπλέον 3,5€
ACS
  • Παράδοση σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής
  • Το κόστος μεταφορικών ανέρχεται στα 3€
  • Οι εργάσιμες ημέρες υπολογίζονται από την ημέρα αποστολής του δέματος.
  • Σε απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές της Ελλάδας ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι πάνω από 3 εργάσιμες ημέρες.
  • Το κόστος της αντικαταβολής είναι επιπλέον 3.5€
 
BOX NOW

Τα προϊόντα αποστέλλονται με την BOX NOW σε 24ωρο μηχάνημα αυτόματης παραλαβής - locker.
  • Η παραλαβή της παραγγελίας μπορεί να γίνει 24 ώρες το 24ώρο.
  • Για την παραλαβή της παραγγελίας αποστέλλεται ένα Pin στο κινητό με τον κωδικό που ανοίγει την BOX NOW θυρίδα.
  • Η παραγγελία παραμένει στην θυρίδα για 72 ώρες.
  • Οι παραγγελίες που καταχωρούνται με Πιστωτική /Χρεωστική κάρτα θα πρέπει να έχει προηγηθεί η έγκριση της πληρωμής.
  • Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν, για παραγγελίες άνω των 15€.
  • Σε παραγγελίες μικρότερες των 15€ το κόστος μεταφορικών ανέρχεται στα 1.50€
Σημείωση: Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 08:30 π.μ., επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας οι παραγγελίες επεξεργάζονται την επόμενη ημέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 08:30 π.μ. και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.

 
ΚΥΠΡΟΣ:

Box Now Cyprus
  • Παράδοση εντός 48 ωρών από την αποστολή
  • Το κόστος των μεταφορικών είναι 7€, ανεξάρτητα από τον αριθμό των αντικειμένων που αγοράζετε

Kronos Express
  • Παράδοση σε 5-10 εργάσιμες ημέρες
  • Το κόστος των μεταφορικών είναι 7€, ανεξάρτητα από τον αριθμό των αντικειμένων που αγοράζετε
  • Το κόστος της αντικαταβολής είναι επιπλέον 2,5€
  • Οι αποστολές αναχωρούν από την εταιρεία μας κάθε Τετάρτη
  • Οι εργάσιμες ημέρες υπολογίζονται από την ημέρα αποστολής του δέματος

 
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου;

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας καλώντας στο 210 6039500, Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 18:00 και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.

Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας μου;

Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε, τότε η μεταφορική θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσει την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας παραμένει στο κατάστημα τις μεταφορικής για λίγες ακόμα ημέρες και έπειτα επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς.
Ενημερώνουμε τους πελάτες μας πως σε περίπτωση που δεν παραληφθεί κάποια παραγγελία, οι επόμενες θα πρέπει να γίνουν αποκλειστικά με την χρήση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας. 

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 210 6039500 ή να στείλετε email στο: [email protected]

 
Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!