ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09:00 - 18:00
Όροι Χρήσης
ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Αυτό το έγγραφο (μαζί με κάθε έγγραφο που αναφέρεται στο παρόν) καθορίζει τους όρους που διέπουν τη χρήση της παρούσας ιστοσελίδας (www.issue.gr) και την αγορά προϊόντων μέσω αυτής της ιστοσελίδας (εφεξής οι "Όροι").
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Όρους αυτούς, την Πολιτική Cookies και Πολιτική Προστασίας Απορρήτου (αμφότερες εφεξής καλούμενες ενιαία ως ‘‘Οι Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων’’), προτού ξεκινήσετε τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας. Κάνοντας χρήση της παρούσας ιστοσελίδας ή υποβάλλοντας παραγγελία μέσω αυτής συμφωνείτε ότι δεσμεύεστε από τους παρόντες Όρους και τις Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων, επομένως αν δεν συμφωνείτε, δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ιστοσελίδα.
Οι παρόντες Όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν. Είναι δική σας ευθύνη να τους διαβάζετε σε τακτά διαστήματα, καθώς οι Όροι που βρίσκονται σε ισχύ τη στιγμή της κατάρτισης της Σύμβασης (όπως αυτή ορίζεται παρακάτω) είναι και οι εφαρμοστέοι.
Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σε σχέση με τους Όρους ή τις Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας.
Η Σύμβαση (όπως αυτή ορίζεται κατωτέρω) μπορεί να εκτελεσθεί, κατά την επιλογή σας, σε οποιαδήποτε από τις γλώσσες στις οποίες οι Όροι είναι διαθέσιμοι σε αυτήν την ιστοσελίδα.
2. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΣ
Την πώληση προϊόντων μέσω αυτής της ιστοσελίδας κάτω από την επωνυμία ISSUE διεξάγει η «ΜΠΟΖΙΚΗΣ Γ. ΣΠΥΡΑΓΓΕΛΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ» (εφεξής «BOZIKIS G. SPIRAGELOS EE») μια ελληνική εταιρεία με έδρα το 18ο χλμ Λ. Μαραθώνος, Παλλήνη, ΑΦΜ: 800865600/ ΔΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ.
3. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
Οι πληροφορίες ή τα προσωπικά στοιχεία που μας παρέχετε υπόκεινται σε επεξεργασία βάσει των Πολιτικών Προστασίας Δεδομένων. Με την χρήση της παρούσας ιστοσελίδας παρέχετε τη σύμφωνη γνώμη σας για την επεξεργασία των εν λόγω πληροφοριών και στοιχείων και δηλώνετε ότι όλες οι πληροφορίες και τα στοιχεία που μας παρέχετε είναι αληθή και ακριβή.
4. Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ
Χρησιμοποιώντας την παρούσα ιστοσελίδα ή/και υποβάλλοντας παραγγελία μέσω αυτής, αναλαμβάνετε: o Να χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα μόνο για να υποβάλετε θεμιτά ερωτήματα ή παραγγελίες. o Να μην προβαίνετε σε ψευδείς ή δόλιες παραγγελίες. Εάν θεωρήσουμε ευλόγως ότι έχει υποβληθεί τέτοια παραγγελία έχουμε το δικαίωμα να την ακυρώσουμε και να ενημερώσουμε τις αρμόδιες αρχές. o Να μας παρέχετε με ορθότητα και ακρίβεια την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (e - mail), την ταχυδρομική σας διεύθυνση ή/και λοιπά στοιχ εία επικοινωνίας. Επίσης αποδέχεστε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες για να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που αυτό κριθεί απαραίτητο (βλ. την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου). Εάν δεν μας δώσετε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε, δεν μπορούμε να προωθήσουμε την παραγγελία σας.
Με την υποβολή παραγγελίας μέσω της ιστοσελίδας, εγγυάστε ότι είστε τουλάχιστον 18 ετών και ότι έχετε δικαιοπρακτική ικανότητα να συνάπτετε δεσμευτικές συμβάσεις.
5. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τα προϊόντα που προσφέρονται μέσω της παρούσας ιστοσελίδας είναι διαθέσιμα μόνο στην Ελλάδα και την Κύπρο.
6. ΠΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΖΕΤΑΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ
Οι πληροφορίες που περιέχονται στους παρόντες Όρους και οι λεπτομέρειες που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα δεν συνιστούν πρόταση πώλησης αλλά πρόσκληση για ενημέρωση. Δεν θα θεωρείται ότι έχει καταρτισθεί καμία σύμβαση μεταξύ ημών και εσάς αναφορικά με οποιαδήποτε προϊόντα, παρά μόνον όταν η παραγγελία σας γίνει ρητώς αποδεκτή από εμάς. Αν δεν δεχτούμε την παραγγελία σας και τα χρήματα έχουν ήδη αφαιρεθεί από το λογαριασμό σας, τότε αυτά θα επιστρέφονται στο ακέραιο. Για να κάνετε μια παραγγελία θα σας ζητηθεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία της αγοράς και να πατήσετε το κουμπί «ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ». Κατόπιν θα λάβετε ένα e-mail από εμάς το οποίο θα επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας σας («Επιβεβαίωση Παραγγελίας»). Παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας ότι αυτό δεν σημαίνει πως η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή, καθώς αυτό αποτελεί μια πρόταση από εσάς προς εμάς για την αγορά ενός ή περισσοτέρων προϊόντων. Όλες οι παραγγελίες τελούν υπό την αποδοχή τους εκ μέρους μας και η εν λόγω αποδοχή θα επιβεβαιώνεται με την αποστολή σε εσάς ενός e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι το προϊόν έχει αποσταλεί («Επιβεβαίωση Αποστολής»). Η σύμβαση για την αγορά ενός προϊόντος μεταξύ μας («η Σύμβαση») θα θεωρείται μόνο τότε συναφθείσα όταν σας στέλνουμε την Επιβεβαίωση Αποστολής.
Η Σύμβαση θα αφορά μόνο στα προϊόντα των οποίων την αποστολή έχουμε επιβεβαιώσει στην Επιβεβαίωση Αποστολής. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας προμηθεύσουμε τυχόν περαιτέρω προϊόντα που ενδεχομένως είναι μέρος της παραγγελίας σας, παρά μόνο όταν επιβεβαιωθεί η αποστολή των εν λόγω προϊόντων με ξεχωριστή Επιβεβαίωση Αποστολής.
7. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, διαπιστώσουμε τυχόν ξαφνική έλλειψη σε κάποιο από τα Προϊόντα που έχετε παραγγείλει ή καθυστέρηση στην παράδοσή του μη αναμενόμενη, ή προσωρινή μη διαθεσιμότητά του αλλά και οποιοδήποτε άλλο θέμα- πρόβλημα που να καθιστά την παραγγελία σας εν μέρει αποδεκτή και εκτελεστή εκ μέρους μας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα στα στοιχεία επικοινωνίας που μας έχετε δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας προκειμένου να συμφωνήσουμε μαζί σας τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή/και ακύρωση της παραγγελίας σας. Ευελπιστούμε σε μια επαφή μαζί σας, ωστόσο σε περίπτωση που αυτή δεν καταστεί εφικτή μέσα σε διάστημα δύο (2) ημερών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, θα ακυρωθεί και θα σας αποστείλουμε αντίστοιχο email ακύρωσης της παραγγελίας σας.
8. ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Διατηρούμε το δικαίωμα να αποσύρουμε από την παρούσα ιστοσελίδα οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή ή/και να αφαιρέσουμε ή να επεξεργαστούμε οποιαδήποτε ύλη ή περιεχόμενο σε αυτήν την ιστοσελίδα. Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διεκπεραιώσουμε όλες τις παραγγελίες που υπο βάλλονται σε εμάς, μπορεί να προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως να χρειαστεί να απορρίψουμε τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε ήδη στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας, το οποίο διατηρούμε το δικαίωμα να πράξουμε ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.
Δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη απέναντί σας ή απέναντι οποιουδήποτε τρίτου προσώπου για την απόσυρση τυχόν προϊόντων από την παρούσα ιστοσελίδα, καθώς και για την αφαίρεση ή την επεξεργασία τυχόν ύλης ή περιεχομένων της ιστοσελίδας ή για την άρνηση διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας.
9. ΠΑΡΑΔΟΣΗ
i. Ο χρόνος αποστολής των Προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξαρτάται από πολλούς παράγοντες καθόσον ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις για λόγους μη αναγόμενους σε δική μας ευθύνη. Τα Προϊόντα αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω της εταιρείας courier Courier Center για την Ελληνική Επικράτεια και με την Kronos Express για την Κύπρο. Κατά την αίτηση της παραγγελίας σας μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε ή να σας αποστείλουμε τα Προϊόντα. Ειδικότερα ισχύουν τα παρακάτω, με επιφύλαξη λόγων ανωτέρας βίας και μη αναγόμενους σε δική μας υπαιτιότητα:
Εάν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί μέχρι τις 8:00 π.μ. από Δευτέρα έως Παρασκευή, οι χρόνοι παράδοσης έχουν ως εξής:
Για παραδόσεις εντός ελληνικής επικράτειας:
Τα Προϊόντα παραδίδονται σε Αττική εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας, σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και σε άλλες μεγάλες αστικές πόλεις της Ελλάδας και σε νησιά εντός δύο (2) – τριών (3) εργασίμων ημερών.
Τα Προϊόντα παραδίδονται στην Κύπρο σε 7 έως 10 εργάσιμες.
Σημείωση: Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:00 π.μ. (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την επόμενη ημέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται από τη Δευτέρα.
ii. Η Επιχείρησή μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη και προσήκουσα παράδοση των Προϊόντων σας, ωστόσο διατηρούμε την επιφύλαξη ότι η παράδοση του(ων) Προϊόντος(ων) σας δύναται να καθυστερήσει σε περίπτωση, ενδεικτικά αναφερόμενες, που (α) το Προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας λόγω πχ κολλήματος στη μεταφορά του, ανωτέρας βίας κτλ., με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε, (β) υφίσταται γεγονός ανωτέρας βίας, όπως ενδεικτικά ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, ή κάθε άλλο γεγονός έξω από τη σφαίρα επιρροής και ελέγχου μας το οποίο δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας, (γ) υπάρχει έλλειψη επαρκούς αποθέματος (stock). Στις ανωτέρω περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το Προϊόν που έχει καθυστερήσει ή δεν είναι διαθέσιμο, ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό, ή να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παράδοσης του προϊόντος που δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Σε περίπτωση που δε σας ικανοποιεί η πρότασή μας, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία εν μέρει ή στο σύνολό της και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει. Σε περίπτωση καθυστέρησης μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Επιχείρησή μας καλώντας μας στο (+30)210 6039500 ή στη ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] στα οποία και μπορείτε να δηλώσετε την ακύρωση της παραγγελίας σας στο σύνολο της ή σε μέρος αυτής.
Σας ενημερώνουμε ότι η Εταιρεία μας παραμένει η μόνη υπεύθυνη για τυχόν βλάβη ή απώλεια των προϊόντων σας μέχρι εσείς (ή τρίτοι που εσείς θα έχετε εξουσιοδοτήσει) να αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των Προϊόντων.
10. ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Εάν κατά την ορισθείσα ημερομηνία παράδοσης εσείς δε βρίσκεστε στη δηλωθείσα διεύθυνση για να παραλάβετε τα Προϊόντα, τότε η Courier Center θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσει την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας παραμένει στο κατάστημα τις Courier Center για λίγες ακόμα ημέρες και έπειτα επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση. Ρητά συμφωνείται και κατ’ εξαίρεση του γενικού κανόνα της ευθύνης που μας αφορά, φέρετε εσείς την ευθύνη απώλειας ή βλάβης των Προϊόντων, τα δε Προϊόντα φυλάσσονται σύμφωνα με τους όρους της μεταφορικής και με δική σας δαπάνη.
Σημειώνουμε ότι η Εταιρεία μας διατηρεί ειδική λίστα με πελάτες που έχουν πραγματοποιήσει παραγγελίες και δεν έχουν παραλάβει τα Προϊόντα τους, (έχουν αρνηθεί ή δεν βρίσκονται στη διεύθυνση παραλαβής κατά το συμφωνημένο χρόνο) ή που έχουν πραγματοποιήσει μεγάλης αξίας αγορές (άνω των 100 Ευρώ) και έχουν αρνηθεί την παραλαβή ακόμα και μία φορά. Οι παραγγελίες εκ μέρους των πελατών εγγεγραμμένων στην εν λόγω λίστα, στις οποίες έχει επιλεγεί ως μέσο πληρωμής η αντικαταβολή, ακόμα και αν έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς ακυρώνονται. Εάν οι εν λόγω πελάτες επιλέξουν κάποιον από τους υπόλοιπους τρόπους πληρωμής τότε η παραγγελία τους αποστέλλεται κανονικά.
11. ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η ευθύνη για τα προϊόντα μετατίθεται σε εσάς από τη στιγμή που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. Η κυριότητα των προϊόντων περνάει στα χέρια σας είτε με την ολοσχερή είσπραξη από την πλευρά μας όλων των ποσών που οφείλονται σε σχέση με τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, είτε με την παράδοση τους (όπως ορίζεται παραπάνω στον όρο 9.αν αυτή πραγματοποιηθεί μεταγενέστερα από την είσπραξη
12. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ
Παρόλο που η issue λαμβάνει κάθε πρόσφορο τεχνικό και πρακτικό μέτρο να διασφαλίζει την ακρίβεια και ορθότητα των τιμών που αναγράφονται στα Προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ωστόσο υπάρχει η πιθανότητα λόγω τεχνικού σφάλματος να εμφανιστεί κάποιο λάθος στην τιμή ενός ή και περισσότερων προϊόντων που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας. Με την παραλαβή της παραγγελίας σας και πριν λάβουμε την πληρωμή, θα ελέγξουμε τις τιμές των παραγγελθέντων Προϊόντων. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο λάθος στην τιμή ενός Προϊόντος που έχετε παραγγείλει, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, όσο το δυνατόν πιο άμεσα και σε κάθε περίπτωση πριν την αποστολή του. Είναι στη δική σας διακριτική ευχέρεια να προχωρήσετε την παραγγελία με τις σωστές τιμές, να την τροποποιήσετε λαμβάνοντας υπόψη τις σωστές τιμές ή να την ακυρώσετε. Εάν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα θεωρήσουμε την παραγγελία ως ακυρωθείσα.
Διατίθενται οι παρακάτω τρόποι πληρωμής. Καλείστε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους για κάθε μια αγορά, καθόσον δεν υπάρχει η δυνατότητα συνδυαστικού τρόπου πληρωμής για την ίδια παραγγελία.
i. Μέθοδος Αντικαταβολής
Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελία. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας για να σας παραδώσει τα προϊόντα σας, πληρώνετε σε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις για την εξόφληση ποσού άνω των 500 Ευρώ δε δύναται να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο της αντικαταβολής, καθόσον δεν επιτρέπεται η πληρωμή σε μετρητά, οπότε και θα πρέπει να επιλέξετε ένα άλλο μέσο πληρωμής.
ii. Πληρωμή με πιστωτική-χρεωστική κάρτα
Mπορείτε για τις συναλλαγές σας να χρησιμοποιείτε τις πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard. Το issue.gr προστατεύει τις συναλλαγές σας και τα προσωπικά σας δεδομένα. Όλα τα στοιχεία που παρέχετε προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας είναι απόρρητα. Τα στοιχεία επικοινωνίας παραμένουν στη βάση δεδομένων του issue.gr και χρησιμοποιούνται μόνο από την BOZIKIS G. SPIRAGELOS EE με σκοπό την ενημέρωσή σας. Σε καμία περίπτωση δε μεταβιβάζονται και δε γνωστοποιούνται σε τρίτους.
Για να διασφαλίσει την ασφάλεια των πληρωμών, η ιστοσελίδα issue.gr χρησιμοποιεί την υπηρεσία ασφαλούς πληρωμής. Η υπηρεσία αυτή ακολουθεί το πρωτόκολλο ασφάλειας SSL της Geotrust(256bit). Τα απόρρητα δεδομένα (ο 16ψήφιος αριθμός της τραπεζικής κάρτας καθώς και η ημερομηνία λήξης και ο αριθμός επαλήθευσης) αποστέλλονται απ' ευθείας κωδικοποιημένα στον κεντρικό υπολογιστή της τράπεζας, χωρίς να περνάνε από φυσικά μέσα του διακομιστή του issue.gr
Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.
Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων διέπεται από την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και την Πολιτική Cookies του issue.
iii. Τραπεζική Κατάθεση
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας πραγματοποιώντας τραπεζική κατάθεση. Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας θα σας αποσταλεί e-mail με τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας BOZIKIS G. SPIRAGELOS EE και το ποσό της παραγγελίας. Παρακαλούμε μην ξεχνάτε τη σημείωση του ονοματεπώνυμού σας και το νούμερο της παραγγελίας στην αιτιολογία της κατάθεσης.
*Σε περίπτωση κατάθεσης από διαφορετική τράπεζα το έμβασμα το επιβαρύνεται ο καταθέτης (πελάτης) και όχι ο δικαιούχος (ΜΠΟΖΙΚΗΣ Γ. ΣΠΥΡΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ).
Λογαριασμοί
Eurobank:
Αριθμός Λόγαριασμού: 0026.0008.32.0201149215
IBAN: GR1802600080000320201149215
Πειραιώς:
Αριθμός Λογαριασμού: 5078088145299
IBAN: GR49 0172 0780 0050 7808 8145 299
Εθνική:
Αριθμός Λογαριασμού: 075/002612-30
IBAN: GR35 0110 0750 0000 0750 0261 230
Alpha:
Αριθμός Λογαριασμού: 340.00.2002.003826
IBAN: GR68.0140.3400.3400.0200.2003.826
Δικαιούχος: ΜΠΟΖΙΚΗΣ Γ. ΣΠΥΡΑΓΓΕΛΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ
*Η κατάθεση των χρημάτων σε λογαριασμό της εταιρείας μας θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός 2 ημερών.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ, ενώ το www.issue.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.
13. ΦΟΡΟΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ
Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες και τη νομοθεσία, όλες οι αγορές που γίνονται μέσω αυτής της ιστοσελίδας υπόκεινται σε Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ). Στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα με το Κεφάλαιο Ι του Τίτλου V τ ης Οδηγίας 2006/112/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 28ης Νοεμβρίου 2006, σχετικά με το κοινό σύστημα φόρου προστιθέμενης αξίας, όπως έχει ενσωματωθεί στον ελληνικό Κώδικα Φ.Π.Α., ως τόπος προμήθειας θα θεωρείται το Κράτος Μέλος της διεύθυνσης όπου πρόκειτ αι να παραδοθούν τα προϊόντα (δηλαδή η Ελλάδα) και ο ισχύων συντελεστής ΦΠΑ στην Ελλάδα θα εφαρμοσθεί.
14. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
15. ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΌΝ
Σε περίπτωση αποστολής λάθος ή ελαττωματικού προϊόντος, έχετε το δικαίωμα, όπως εντός 5 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα της Εταιρείας μας και μας αναφέρετε το ελάττωμα στο προϊόν ή το λάθος μας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας και μας ενημερώνετε για την επιθυμία σας να αντικατασταθεί το προϊόν με το σωστό/ μη ελαττωματικό προϊόν ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
Η Εταιρεία μας αναλαμβάνει να καλύψει το συνολικό κόστος επιστροφής και αποστολής εκ νέου του σωστού/ μη ελαττωματικού προϊόντος, εφόσον η επιστροφή του λάθος/ ελαττωματικού προϊόντος και η αποστολή του νέου πραγματοποιηθούν μέσω της Γενική Ταχυδρομική, σε περίπτωση που η επιστροφή του ελαττωματικού/ λάθος προϊόντος πραγματοποιηθεί από Ελλάδα ή Κύπρο. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο και αιτία επιθυμείτε άλλον τρόπο επιστροφής/ αποστολής, θα αναλάβετε το επιπλέον κόστος που προκύπτει από το δικό σας μέσω μεταφοράς σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος της Γενική Ταχυδρομική.
Ρητά αναγνωρίζετε και αποδέχεστε ότι η αντικατάσταση προϊόντος, τελεί υπό την προϋπόθεση της διαθεσιμότητας του σωστού/ μη ελαττωματικού στα καταστήματά μας κατά το χρόνο που μας ενημερώνετε σχετικά. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς συμπεριλαμβανομένων και των τυχόν εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιήσετε άλλους τρόπους επιστροφής/παράδοσης από το φθηνότερο τρόπο επιστροφής/παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται κατωτέρω. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί άμεσα, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός τεσσάρων το πολύ ημερών από την ημερομηνία που η Εταιρεία θα παραλάβει τα προϊόντα που επιστρέψατε. Ρητά συμφωνείτε ότι η αντικατάσταση των προϊόντων των οποίων η παραγγελία εκτελέστηκε λάθος, πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Εταιρεία μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε. Η Εταιρείας μας δεν αντικαθιστά προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, κακώσεις, άλλες από το αναφερόμενο ελάττωμα ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα (απόδειξη, έντυπο επιστροφής ή/και αποδεικτικό επιστροφής, διακριτικά καρτελάκια προϊόντος) τα οποία λάβατε από εμάς. Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, όπως επιφυλαχθεί την αντικατάσταση του ή επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση που δεν έχει επαρκή στοιχεία που να την καθιστούν υπαίτια για το ελάττωμα στο προϊόν.
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Σε κάθε περίπτωση δε θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.
Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης αποκλείονται, όπως και πάσης φύσεως αξιώσεις για βλάβες της υγείας, ζωής και σωματικής ακεραιότητας.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Αυτό το έγγραφο (μαζί με κάθε έγγραφο που αναφέρεται στο παρόν) καθορίζει τους όρους που διέπουν τη χρήση της παρούσας ιστοσελίδας (www.issue.gr) και την αγορά προϊόντων μέσω αυτής της ιστοσελίδας (εφεξής οι "Όροι").
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους Όρους αυτούς, την Πολιτική Cookies και Πολιτική Προστασίας Απορρήτου (αμφότερες εφεξής καλούμενες ενιαία ως ‘‘Οι Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων’’), προτού ξεκινήσετε τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας. Κάνοντας χρήση της παρούσας ιστοσελίδας ή υποβάλλοντας παραγγελία μέσω αυτής συμφωνείτε ότι δεσμεύεστε από τους παρόντες Όρους και τις Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων, επομένως αν δεν συμφωνείτε, δεν πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτήν την ιστοσελίδα.
Οι παρόντες Όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν. Είναι δική σας ευθύνη να τους διαβάζετε σε τακτά διαστήματα, καθώς οι Όροι που βρίσκονται σε ισχύ τη στιγμή της κατάρτισης της Σύμβασης (όπως αυτή ορίζεται παρακάτω) είναι και οι εφαρμοστέοι.
Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία σε σχέση με τους Όρους ή τις Πολιτικές Προστασίας Δεδομένων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας.
Η Σύμβαση (όπως αυτή ορίζεται κατωτέρω) μπορεί να εκτελεσθεί, κατά την επιλογή σας, σε οποιαδήποτε από τις γλώσσες στις οποίες οι Όροι είναι διαθέσιμοι σε αυτήν την ιστοσελίδα.
2. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΣ
Την πώληση προϊόντων μέσω αυτής της ιστοσελίδας κάτω από την επωνυμία ISSUE διεξάγει η «ΜΠΟΖΙΚΗΣ Γ. ΣΠΥΡΑΓΓΕΛΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ» (εφεξής «BOZIKIS G. SPIRAGELOS EE») μια ελληνική εταιρεία με έδρα το 18ο χλμ Λ. Μαραθώνος, Παλλήνη, ΑΦΜ: 800865600/ ΔΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ.
3. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
Οι πληροφορίες ή τα προσωπικά στοιχεία που μας παρέχετε υπόκεινται σε επεξεργασία βάσει των Πολιτικών Προστασίας Δεδομένων. Με την χρήση της παρούσας ιστοσελίδας παρέχετε τη σύμφωνη γνώμη σας για την επεξεργασία των εν λόγω πληροφοριών και στοιχείων και δηλώνετε ότι όλες οι πληροφορίες και τα στοιχεία που μας παρέχετε είναι αληθή και ακριβή.
4. Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ
Χρησιμοποιώντας την παρούσα ιστοσελίδα ή/και υποβάλλοντας παραγγελία μέσω αυτής, αναλαμβάνετε: o Να χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα μόνο για να υποβάλετε θεμιτά ερωτήματα ή παραγγελίες. o Να μην προβαίνετε σε ψευδείς ή δόλιες παραγγελίες. Εάν θεωρήσουμε ευλόγως ότι έχει υποβληθεί τέτοια παραγγελία έχουμε το δικαίωμα να την ακυρώσουμε και να ενημερώσουμε τις αρμόδιες αρχές. o Να μας παρέχετε με ορθότητα και ακρίβεια την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (e - mail), την ταχυδρομική σας διεύθυνση ή/και λοιπά στοιχ εία επικοινωνίας. Επίσης αποδέχεστε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες για να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που αυτό κριθεί απαραίτητο (βλ. την Πολιτική Προστασίας Απορρήτου). Εάν δεν μας δώσετε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε, δεν μπορούμε να προωθήσουμε την παραγγελία σας.
Με την υποβολή παραγγελίας μέσω της ιστοσελίδας, εγγυάστε ότι είστε τουλάχιστον 18 ετών και ότι έχετε δικαιοπρακτική ικανότητα να συνάπτετε δεσμευτικές συμβάσεις.
5. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τα προϊόντα που προσφέρονται μέσω της παρούσας ιστοσελίδας είναι διαθέσιμα μόνο στην Ελλάδα και την Κύπρο.
6. ΠΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΖΕΤΑΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ
Οι πληροφορίες που περιέχονται στους παρόντες Όρους και οι λεπτομέρειες που περιέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα δεν συνιστούν πρόταση πώλησης αλλά πρόσκληση για ενημέρωση. Δεν θα θεωρείται ότι έχει καταρτισθεί καμία σύμβαση μεταξύ ημών και εσάς αναφορικά με οποιαδήποτε προϊόντα, παρά μόνον όταν η παραγγελία σας γίνει ρητώς αποδεκτή από εμάς. Αν δεν δεχτούμε την παραγγελία σας και τα χρήματα έχουν ήδη αφαιρεθεί από το λογαριασμό σας, τότε αυτά θα επιστρέφονται στο ακέραιο. Για να κάνετε μια παραγγελία θα σας ζητηθεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία της αγοράς και να πατήσετε το κουμπί «ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ». Κατόπιν θα λάβετε ένα e-mail από εμάς το οποίο θα επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας σας («Επιβεβαίωση Παραγγελίας»). Παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας ότι αυτό δεν σημαίνει πως η παραγγελία σας έχει γίνει αποδεκτή, καθώς αυτό αποτελεί μια πρόταση από εσάς προς εμάς για την αγορά ενός ή περισσοτέρων προϊόντων. Όλες οι παραγγελίες τελούν υπό την αποδοχή τους εκ μέρους μας και η εν λόγω αποδοχή θα επιβεβαιώνεται με την αποστολή σε εσάς ενός e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι το προϊόν έχει αποσταλεί («Επιβεβαίωση Αποστολής»). Η σύμβαση για την αγορά ενός προϊόντος μεταξύ μας («η Σύμβαση») θα θεωρείται μόνο τότε συναφθείσα όταν σας στέλνουμε την Επιβεβαίωση Αποστολής.
Η Σύμβαση θα αφορά μόνο στα προϊόντα των οποίων την αποστολή έχουμε επιβεβαιώσει στην Επιβεβαίωση Αποστολής. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας προμηθεύσουμε τυχόν περαιτέρω προϊόντα που ενδεχομένως είναι μέρος της παραγγελίας σας, παρά μόνο όταν επιβεβαιωθεί η αποστολή των εν λόγω προϊόντων με ξεχωριστή Επιβεβαίωση Αποστολής.
7. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, διαπιστώσουμε τυχόν ξαφνική έλλειψη σε κάποιο από τα Προϊόντα που έχετε παραγγείλει ή καθυστέρηση στην παράδοσή του μη αναμενόμενη, ή προσωρινή μη διαθεσιμότητά του αλλά και οποιοδήποτε άλλο θέμα- πρόβλημα που να καθιστά την παραγγελία σας εν μέρει αποδεκτή και εκτελεστή εκ μέρους μας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα στα στοιχεία επικοινωνίας που μας έχετε δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας προκειμένου να συμφωνήσουμε μαζί σας τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή/και ακύρωση της παραγγελίας σας. Ευελπιστούμε σε μια επαφή μαζί σας, ωστόσο σε περίπτωση που αυτή δεν καταστεί εφικτή μέσα σε διάστημα δύο (2) ημερών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, θα ακυρωθεί και θα σας αποστείλουμε αντίστοιχο email ακύρωσης της παραγγελίας σας.
8. ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Διατηρούμε το δικαίωμα να αποσύρουμε από την παρούσα ιστοσελίδα οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή ή/και να αφαιρέσουμε ή να επεξεργαστούμε οποιαδήποτε ύλη ή περιεχόμενο σε αυτήν την ιστοσελίδα. Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διεκπεραιώσουμε όλες τις παραγγελίες που υπο βάλλονται σε εμάς, μπορεί να προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως να χρειαστεί να απορρίψουμε τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε ήδη στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας, το οποίο διατηρούμε το δικαίωμα να πράξουμε ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.
Δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη απέναντί σας ή απέναντι οποιουδήποτε τρίτου προσώπου για την απόσυρση τυχόν προϊόντων από την παρούσα ιστοσελίδα, καθώς και για την αφαίρεση ή την επεξεργασία τυχόν ύλης ή περιεχομένων της ιστοσελίδας ή για την άρνηση διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας.
9. ΠΑΡΑΔΟΣΗ
i. Ο χρόνος αποστολής των Προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξαρτάται από πολλούς παράγοντες καθόσον ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις για λόγους μη αναγόμενους σε δική μας ευθύνη. Τα Προϊόντα αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω της εταιρείας courier Courier Center για την Ελληνική Επικράτεια και με την Kronos Express για την Κύπρο. Κατά την αίτηση της παραγγελίας σας μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε ή να σας αποστείλουμε τα Προϊόντα. Ειδικότερα ισχύουν τα παρακάτω, με επιφύλαξη λόγων ανωτέρας βίας και μη αναγόμενους σε δική μας υπαιτιότητα:
Εάν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί μέχρι τις 8:00 π.μ. από Δευτέρα έως Παρασκευή, οι χρόνοι παράδοσης έχουν ως εξής:
Για παραδόσεις εντός ελληνικής επικράτειας:
Τα Προϊόντα παραδίδονται σε Αττική εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας, σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και σε άλλες μεγάλες αστικές πόλεις της Ελλάδας και σε νησιά εντός δύο (2) – τριών (3) εργασίμων ημερών.
Τα Προϊόντα παραδίδονται στην Κύπρο σε 7 έως 10 εργάσιμες.
Σημείωση: Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:00 π.μ. (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την επόμενη ημέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται από τη Δευτέρα.
ii. Η Επιχείρησή μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη και προσήκουσα παράδοση των Προϊόντων σας, ωστόσο διατηρούμε την επιφύλαξη ότι η παράδοση του(ων) Προϊόντος(ων) σας δύναται να καθυστερήσει σε περίπτωση, ενδεικτικά αναφερόμενες, που (α) το Προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας λόγω πχ κολλήματος στη μεταφορά του, ανωτέρας βίας κτλ., με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε, (β) υφίσταται γεγονός ανωτέρας βίας, όπως ενδεικτικά ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, ή κάθε άλλο γεγονός έξω από τη σφαίρα επιρροής και ελέγχου μας το οποίο δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας, (γ) υπάρχει έλλειψη επαρκούς αποθέματος (stock). Στις ανωτέρω περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το Προϊόν που έχει καθυστερήσει ή δεν είναι διαθέσιμο, ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό, ή να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παράδοσης του προϊόντος που δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Σε περίπτωση που δε σας ικανοποιεί η πρότασή μας, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία εν μέρει ή στο σύνολό της και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει. Σε περίπτωση καθυστέρησης μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Επιχείρησή μας καλώντας μας στο (+30)210 6039500 ή στη ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] στα οποία και μπορείτε να δηλώσετε την ακύρωση της παραγγελίας σας στο σύνολο της ή σε μέρος αυτής.
Σας ενημερώνουμε ότι η Εταιρεία μας παραμένει η μόνη υπεύθυνη για τυχόν βλάβη ή απώλεια των προϊόντων σας μέχρι εσείς (ή τρίτοι που εσείς θα έχετε εξουσιοδοτήσει) να αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των Προϊόντων.
10. ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Εάν κατά την ορισθείσα ημερομηνία παράδοσης εσείς δε βρίσκεστε στη δηλωθείσα διεύθυνση για να παραλάβετε τα Προϊόντα, τότε η Courier Center θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσει την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας παραμένει στο κατάστημα τις Courier Center για λίγες ακόμα ημέρες και έπειτα επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση. Ρητά συμφωνείται και κατ’ εξαίρεση του γενικού κανόνα της ευθύνης που μας αφορά, φέρετε εσείς την ευθύνη απώλειας ή βλάβης των Προϊόντων, τα δε Προϊόντα φυλάσσονται σύμφωνα με τους όρους της μεταφορικής και με δική σας δαπάνη.
Σημειώνουμε ότι η Εταιρεία μας διατηρεί ειδική λίστα με πελάτες που έχουν πραγματοποιήσει παραγγελίες και δεν έχουν παραλάβει τα Προϊόντα τους, (έχουν αρνηθεί ή δεν βρίσκονται στη διεύθυνση παραλαβής κατά το συμφωνημένο χρόνο) ή που έχουν πραγματοποιήσει μεγάλης αξίας αγορές (άνω των 100 Ευρώ) και έχουν αρνηθεί την παραλαβή ακόμα και μία φορά. Οι παραγγελίες εκ μέρους των πελατών εγγεγραμμένων στην εν λόγω λίστα, στις οποίες έχει επιλεγεί ως μέσο πληρωμής η αντικαταβολή, ακόμα και αν έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς ακυρώνονται. Εάν οι εν λόγω πελάτες επιλέξουν κάποιον από τους υπόλοιπους τρόπους πληρωμής τότε η παραγγελία τους αποστέλλεται κανονικά.
11. ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η ευθύνη για τα προϊόντα μετατίθεται σε εσάς από τη στιγμή που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. Η κυριότητα των προϊόντων περνάει στα χέρια σας είτε με την ολοσχερή είσπραξη από την πλευρά μας όλων των ποσών που οφείλονται σε σχέση με τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, είτε με την παράδοση τους (όπως ορίζεται παραπάνω στον όρο 9.αν αυτή πραγματοποιηθεί μεταγενέστερα από την είσπραξη
12. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ
Παρόλο που η issue λαμβάνει κάθε πρόσφορο τεχνικό και πρακτικό μέτρο να διασφαλίζει την ακρίβεια και ορθότητα των τιμών που αναγράφονται στα Προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ωστόσο υπάρχει η πιθανότητα λόγω τεχνικού σφάλματος να εμφανιστεί κάποιο λάθος στην τιμή ενός ή και περισσότερων προϊόντων που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας. Με την παραλαβή της παραγγελίας σας και πριν λάβουμε την πληρωμή, θα ελέγξουμε τις τιμές των παραγγελθέντων Προϊόντων. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο λάθος στην τιμή ενός Προϊόντος που έχετε παραγγείλει, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, όσο το δυνατόν πιο άμεσα και σε κάθε περίπτωση πριν την αποστολή του. Είναι στη δική σας διακριτική ευχέρεια να προχωρήσετε την παραγγελία με τις σωστές τιμές, να την τροποποιήσετε λαμβάνοντας υπόψη τις σωστές τιμές ή να την ακυρώσετε. Εάν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα θεωρήσουμε την παραγγελία ως ακυρωθείσα.
Διατίθενται οι παρακάτω τρόποι πληρωμής. Καλείστε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους για κάθε μια αγορά, καθόσον δεν υπάρχει η δυνατότητα συνδυαστικού τρόπου πληρωμής για την ίδια παραγγελία.
i. Μέθοδος Αντικαταβολής
Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελία. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας για να σας παραδώσει τα προϊόντα σας, πληρώνετε σε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις για την εξόφληση ποσού άνω των 500 Ευρώ δε δύναται να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο της αντικαταβολής, καθόσον δεν επιτρέπεται η πληρωμή σε μετρητά, οπότε και θα πρέπει να επιλέξετε ένα άλλο μέσο πληρωμής.
ii. Πληρωμή με πιστωτική-χρεωστική κάρτα
Mπορείτε για τις συναλλαγές σας να χρησιμοποιείτε τις πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard. Το issue.gr προστατεύει τις συναλλαγές σας και τα προσωπικά σας δεδομένα. Όλα τα στοιχεία που παρέχετε προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας είναι απόρρητα. Τα στοιχεία επικοινωνίας παραμένουν στη βάση δεδομένων του issue.gr και χρησιμοποιούνται μόνο από την BOZIKIS G. SPIRAGELOS EE με σκοπό την ενημέρωσή σας. Σε καμία περίπτωση δε μεταβιβάζονται και δε γνωστοποιούνται σε τρίτους.
Για να διασφαλίσει την ασφάλεια των πληρωμών, η ιστοσελίδα issue.gr χρησιμοποιεί την υπηρεσία ασφαλούς πληρωμής. Η υπηρεσία αυτή ακολουθεί το πρωτόκολλο ασφάλειας SSL της Geotrust(256bit). Τα απόρρητα δεδομένα (ο 16ψήφιος αριθμός της τραπεζικής κάρτας καθώς και η ημερομηνία λήξης και ο αριθμός επαλήθευσης) αποστέλλονται απ' ευθείας κωδικοποιημένα στον κεντρικό υπολογιστή της τράπεζας, χωρίς να περνάνε από φυσικά μέσα του διακομιστή του issue.gr
Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.
Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων διέπεται από την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και την Πολιτική Cookies του issue.
iii. Τραπεζική Κατάθεση
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας πραγματοποιώντας τραπεζική κατάθεση. Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας θα σας αποσταλεί e-mail με τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας BOZIKIS G. SPIRAGELOS EE και το ποσό της παραγγελίας. Παρακαλούμε μην ξεχνάτε τη σημείωση του ονοματεπώνυμού σας και το νούμερο της παραγγελίας στην αιτιολογία της κατάθεσης.
*Σε περίπτωση κατάθεσης από διαφορετική τράπεζα το έμβασμα το επιβαρύνεται ο καταθέτης (πελάτης) και όχι ο δικαιούχος (ΜΠΟΖΙΚΗΣ Γ. ΣΠΥΡΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ).
Λογαριασμοί
Eurobank:
Αριθμός Λόγαριασμού: 0026.0008.32.0201149215
IBAN: GR1802600080000320201149215
Πειραιώς:
Αριθμός Λογαριασμού: 5078088145299
IBAN: GR49 0172 0780 0050 7808 8145 299
Εθνική:
Αριθμός Λογαριασμού: 075/002612-30
IBAN: GR35 0110 0750 0000 0750 0261 230
Alpha:
Αριθμός Λογαριασμού: 340.00.2002.003826
IBAN: GR68.0140.3400.3400.0200.2003.826
Δικαιούχος: ΜΠΟΖΙΚΗΣ Γ. ΣΠΥΡΑΓΓΕΛΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ
*Η κατάθεση των χρημάτων σε λογαριασμό της εταιρείας μας θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός 2 ημερών.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ, ενώ το www.issue.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.
13. ΦΟΡΟΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ
Σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες και τη νομοθεσία, όλες οι αγορές που γίνονται μέσω αυτής της ιστοσελίδας υπόκεινται σε Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (ΦΠΑ). Στο πλαίσιο αυτό και σύμφωνα με το Κεφάλαιο Ι του Τίτλου V τ ης Οδηγίας 2006/112/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου της 28ης Νοεμβρίου 2006, σχετικά με το κοινό σύστημα φόρου προστιθέμενης αξίας, όπως έχει ενσωματωθεί στον ελληνικό Κώδικα Φ.Π.Α., ως τόπος προμήθειας θα θεωρείται το Κράτος Μέλος της διεύθυνσης όπου πρόκειτ αι να παραδοθούν τα προϊόντα (δηλαδή η Ελλάδα) και ο ισχύων συντελεστής ΦΠΑ στην Ελλάδα θα εφαρμοσθεί.
14. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται μόνο με την Γενική Ταχυδρομική.
- Εντός Ελλάδας, η επιστροφή των προϊόντων είναι δωρεάν.
- Αλλαγές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημέρα που αναγράφει η απόδειξη. Μέσα σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να έχουμε παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν.
- Μόλις παραλάβουμε το δέμα που μας επιστρέφετε θα σας στείλουμε με email, viber ή sms κωδικό κουπονιού, ίσης αξίας με τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Θα το τοποθετήσετε στο τελευταίο βήμα καταχώρησης της νέας παραγγελίας και θα πατήσετε «Έλεγχος».
**Επιστροφές από Κύπρο επιβαρύνουν τον πελάτη.
*** Αλλαγές από Κύπρο δεν πραγματοποιούνται, μόνο επιστροφή χρημάτων.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
- Το κόστος της επιστροφής είναι 6€.
- Επιστροφές προϊόντων γίνονται μόνο με την Γενική Ταχυδρομική.
- Η επιστροφή του δέματος γίνεται με χρέωση παραλήπτη, δηλαδή δική μας, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφει η απόδειξη. Μέσα σε αυτό το διάστημα θα πρέπει να έχουμε παραλάβει το επιστρεφόμενο προϊόν.
- Στις παραγγελίες που η πληρωμή έχει γίνει μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας η επιστροφή χρημάτων γίνεται στον αντίστοιχο λογαριασμό.
- Η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην καθαρή αξία των προιόντων. Οποιαδήποτε άλλη χρέωση από υπηρεσίες της courier δεν επιστρέφεται.
- Η επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας θα πραγματοποιείται μέσα σε 14 μέρες.
Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα. Το issue.gr ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλότητας αυτών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά το issue.gr δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.
Σε περίπτωση που έχετε πάρει 2+ προϊόντα με χαμηλότερη τιμή, εφόσον ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και κρατήσετε το ένα από τα προϊόντα, θα κρατηθεί η διαφορά της τιμής από την προσφορά, αφού πλέον δεν ισχύει η αγορά 2+ προϊόντων.
Σε περίπτωση που έχετε πάρει 2+ προϊόντα με χαμηλότερη τιμή, εφόσον ζητήσετε επιστροφή χρημάτων και κρατήσετε το ένα από τα προϊόντα, θα κρατηθεί η διαφορά της τιμής από την προσφορά, αφού πλέον δεν ισχύει η αγορά 2+ προϊόντων.
Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop είναι:
BOZIKIS G. SPIRAGELOS EE
18ο χλμ. Λ. Μαραθώνος,
Παλλήνη Αττικής, 15351
15. ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΌΝ
Σε περίπτωση αποστολής λάθος ή ελαττωματικού προϊόντος, έχετε το δικαίωμα, όπως εντός 5 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα της Εταιρείας μας και μας αναφέρετε το ελάττωμα στο προϊόν ή το λάθος μας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας και μας ενημερώνετε για την επιθυμία σας να αντικατασταθεί το προϊόν με το σωστό/ μη ελαττωματικό προϊόν ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
Η Εταιρεία μας αναλαμβάνει να καλύψει το συνολικό κόστος επιστροφής και αποστολής εκ νέου του σωστού/ μη ελαττωματικού προϊόντος, εφόσον η επιστροφή του λάθος/ ελαττωματικού προϊόντος και η αποστολή του νέου πραγματοποιηθούν μέσω της Γενική Ταχυδρομική, σε περίπτωση που η επιστροφή του ελαττωματικού/ λάθος προϊόντος πραγματοποιηθεί από Ελλάδα ή Κύπρο. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο και αιτία επιθυμείτε άλλον τρόπο επιστροφής/ αποστολής, θα αναλάβετε το επιπλέον κόστος που προκύπτει από το δικό σας μέσω μεταφοράς σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος της Γενική Ταχυδρομική.
Ρητά αναγνωρίζετε και αποδέχεστε ότι η αντικατάσταση προϊόντος, τελεί υπό την προϋπόθεση της διαθεσιμότητας του σωστού/ μη ελαττωματικού στα καταστήματά μας κατά το χρόνο που μας ενημερώνετε σχετικά. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς συμπεριλαμβανομένων και των τυχόν εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιήσετε άλλους τρόπους επιστροφής/παράδοσης από το φθηνότερο τρόπο επιστροφής/παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται κατωτέρω. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί άμεσα, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός τεσσάρων το πολύ ημερών από την ημερομηνία που η Εταιρεία θα παραλάβει τα προϊόντα που επιστρέψατε. Ρητά συμφωνείτε ότι η αντικατάσταση των προϊόντων των οποίων η παραγγελία εκτελέστηκε λάθος, πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Εταιρεία μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε. Η Εταιρείας μας δεν αντικαθιστά προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, κακώσεις, άλλες από το αναφερόμενο ελάττωμα ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα (απόδειξη, έντυπο επιστροφής ή/και αποδεικτικό επιστροφής, διακριτικά καρτελάκια προϊόντος) τα οποία λάβατε από εμάς. Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, όπως επιφυλαχθεί την αντικατάσταση του ή επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση που δεν έχει επαρκή στοιχεία που να την καθιστούν υπαίτια για το ελάττωμα στο προϊόν.
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Σε κάθε περίπτωση δε θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.
Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης αποκλείονται, όπως και πάσης φύσεως αξιώσεις για βλάβες της υγείας, ζωής και σωματικής ακεραιότητας.